2011/04/09

Bubo



     What would you do all day long alone in an empty flat? My ex-roommate used to talk to flowers. It´s quite good habit - I´ve heard that flowers grow much better after nice words and touch.
     But I´ve decided to use another - creative way to beat loneliness. Internet inspiration, piece of sticky foil with scissors and in one saturday evening toilet spook was created.
     Meet Bubo!



     Čo by ste robili celý deň sami v prázdnom byte? Moja bývalá spolubývajúca sa zvykla rozprávať s kvetinami. Je to fajn zvyk - počula som, že kvety rastú omnoho lepšie po pekných slovách a dotykoch.
     Ale ja som sa rozhodla použiť iný - tvorivý spôsob na zabitie samoty. Inšpirácia z internetu, kúsok samolepiacej fólie, nožničky a v jeden sobotný večer bolo stvorené záchodové strašidlo.
     Zoznámte sa, Bubo!



     Kio vi farus tuttage sole en malplena plata? Mia eksĉambrokunulino uzis alparoli kun floroj. Tio estas tre bona kutimo - mi aŭdis ke floroj kreskas multe pli bone post belaj vortoj kaj tuŝo.
     Sed mi decidis uzi alian - kreema metodo por venko soluleco. Interreta inspiro, peco de algluiĝa rapiro, tondilo kaj en unu sabate vespere neceseja timigo estas kreata.
     Renkontu Bubo!




1 komentár: