2011/06/26

Budem teta!


Čoskoro budem po prvýkrát teta. Do rodiny pribudne malý človek a už teraz je zaujímavé počúvať, čo stvára - aj keď je ešte stále v brušku. (Napríklad sa bojí vysávača :D ) A keďže malý človek potrebuje čosi na seba aj keď je ešte schovaný, vyrobila som mu tričko s okienkom.

Ako základ som použila tričko, na ktoré som nalepila maskovaciu pásku, ktorá mi zostala z maľovania. Do trička som dala kartón a celé ho prišpendlila, aby sa mi počas maľovania neposúvalo.
Druhý krok bolo Googlenie obrázkov pre inšpiráciu.
Krok tretí: maľovanie špeciálnymi farbami na textil.  
Celé nechať pekne zaschnúť a hlavne pri praní nepouživať aviváž!
 A takto sa drobec kuká cez okienko. Dokonca som videla ľudí, ktorí si toto tričko fotili a to ani nevedeli že ja (t.j. autor) stojím vedľa. Juj, to poteší!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára